Dagen.:)

♥ Tjoooo-jsan! ^^


Idag så va det asäcklig mat i skolan, såg ut som spya och smakade så med. Så åt en biff från förra veckan ... dränkt med tzatzikisås från igår. Visst låter vår mat i skolan bäst? Tycker jag, absoluuuut  :)  INTE
Orientering första lektionen, gick verkligen asbra. Nej. Jag, Olivia och Sofia suger på orientera. Iaf på Nebo.. vi hittade inte dom två sista  ;o  xI
Efter skolan, direkt efter jag hoppat av bussen åkte jag med Karin till Laholm :)  Hon skulle klippa sig å jag tittade på typ  xF
Sen så gick vi till Torghallen och skrapade "Tiolotter", hahahhahah X'D
Sen klippte pappa och Jack sig hos samma frisör, också  :P
Sen så kom man hem vid fem. Åt lite eftersom det va BLÖ-mat i skolan då ju. Sen så satt jag mig vid datorn. Här har suttit en timme, fast tills nu :P.
Snart ska vi äta.

Ha det bäst!, <3
Puuuuuss å kraam skumbanan!


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: