Fotboll (y)

                        Hej igen♥
Jag kom och tänka på.. fotboll är så jäkla kul, helt jätteroligt  :O
Men asså. ,Egentligen? Det borde vara skittråkigt ju, springa efter en boll och skjuta in den i ett nät liksom? Låter inte det liite idiotiskt? Men praktiskt taget, fotboll är bäst. Roligt som satan. Å dessutom förbränner man X'D X''DDD Gahahahahah! Men asså man springer ju som en idiot också.. speciellt om man är innermitt  ;O
Nog pratat om det, nu tar vi det gamla vanliga, tråkiga..; vad jag gjort.



Fredag
När jag kommit hem efter en helt normal skoldag så packade jag grejer. Åt. Sen så packade jag lite mer grejer, satt vid msn tio minuter. Letade efter en skinnhandväska med axelband, intressant va? -.-, sen så skjutsades man till Olivia :), jag och Olivia gjorde oss i ordning. :P
Sen så stack vi till lagadiscooo :D  Palla massa 4:or som kommer, "Vill du dansa?" "Får jag chans på dig?" lr "Får min kompis chans på dig?" PALLA BRALLA! -.-'  Det va det sämsta på hela laga, helt klart. Iaf så dansade jag med typ asmånga, skitkul. Dom spelade svenne banan också, ännu roligare :D Å jag fällde/sparkade ner minst tre killar också, det är ju kul .. :D för mig .. :D inte dom XD
Iaf så när man kom hem vid halv elva så somnade jag vid TV:n.. fast det va en stund innan tolv  ;P
Masade sen in mig i sängen. Somnade direkt då ju. . . .

Lördag
. . . Väcktes av Jack och Robin, dom töntarna, dom satt och skrek när dom spelade TV-spel.  "Fan" "Men va i helskotta?!" "Jävla bajs" SUCK. Jag hatar att dom har rum precis bredvid mitt och att det typ inte är någon isolering? Iaf så gick jag upp en halvtimme senare, kvart i tio. Åt en macka. Sen så packade jag fotbollsgrejer. Letade efter min cykelnyckel, hittade inte den.. Sen stack jag iväg på match mot Haverdal ovanför Halmstad klockan tolv. Gick både jättebra, men inte.. Vi vann med 11-0 men spelade bajs, iaf jag :/ fast jag gjorde 3 mål och assister till minst 1 iaf :) :) ,och vann Halmstad-serien och därmed KAN man nästan säga att vi är bäst i Halland enligt dom flesta :)  Åt ett päron på vägen hem. Kom hem vid halv fyra. Åt en macka. Sen packade jag upp mina äckliga fotbollsgrejer -.-', sen så tittade jag på Kalmar-Göteborg, fast bara dom sista tio minuterna typ :P 2-1 till Kalmar blev det.. nog, jag tittade inte på dom resterande 1½ minuterna :D för då skulle jag och Paulina titta på ''She's the man" som är typ den mest roligaste filmen och bra är den med :D Sen åt vi, sent. Så jag slipper äta frukost i morrn? Hoppas :D
Ska upp lite efter KLOCKAN SEX i morronbitti, palla, vill sova ;(  För kvart över sju samlas vi, ska spela 'Centercupen' i Halmstad. Önska oss lycka till vettja!  :DD <3
Nu ska jag sova, behöver det (a
                        Pussen.♥

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: