Skojig helg. :)

♥ HoudiHoudii ♥



FR€DAG
Vi va inne i Mellbystrand efter skolan, jag gick in på Lindex å Kappahl. :)
Hittade och provade de här: (men köpte inget...)


;dom, och dessa:

och denna:

, pallade inte ta av mig tregginsen  :D (h'
och

Den bilden blev väääldigt liten? Jag förstår mig inte på varför :o Aja.
Medans jag va där så va pappa på 'Dress man'. FATTA! Han köpte för 1800 KR!
Galet mycket tyckte jag.., han och Karin är på bröllop idag så han köpte kläder tills idag (lördag) då.
Iaf så åkte vi och handlade sen. Jag och Jack ville till SkoDon för att handla (få* mohahaha (A) :D) skor. Men 'inte idag' blev svaret. Så efter vi handlat åkte vi hem. Hämtade och lastade av lite grejer ^^
Sen åkte vi till båten, grillade korv vid bryggorna. Jag satt och lyssnade på min MP3, medans alla andra satt och pratade med varandra. Socialt va? Inte (a)
Senare på kvällen gick vi in i Johans båt och .... satt :D
Sen va det Zzzzzzzz. <3



LöRDAG
Vaknade/väcktes vid kvart över sju. Åkte hem halv åtta ungefär. Åt frukost när vi kom hem. Sen borstar man tänderna och så och vaknar på riktigt ^^ Sen så stack Jack på match. Olivia ringer vid nio, undrar om det går att va. Jajameen :D Så hon kommer vid tio. Sen så kör pappa till Karin, dom stack till bröllop i Umeå eller något:P
Jag och Olivia tog MASSOR utav bilder. Konstiga bilder; stämmer väl in rätt bra :D<3
Jag skadar sen mig själv OCH Olivia (sorry igen gmn<3) eftersom jag gjorde en volt på studsmattan, kommer snett när jag landat på studsmattan, åker ut över kanten, slår i höften i järnkanten och ramlar på Olivia den stackarn som står där och tar kort på mig., precis bakom henne är ett träd som hon ramlar på, river sig på armen och vi i mun på varandra bara "Förlåt, hur gick det?!" Men det var ju mitt fel så jag bara om å om igen: "FÖRLÅT! Gick det verkligen bra?" typ. Höh.. Men vi fortsätter efter Olivia fått ett plåster på sin arm  :D

 
Olivia tog kort på mig när jag gjorde volter och sånt:),
innan den "tragiska olyckan" skedde.  ;s

Olivia, jag tog kort när hon posade runt på studsmattan. :) Hehe
Nu va hon på bättre humör och hade slutat gråta. Nä, jag skoja bara, hon grät inte :) :)
Sen så.. på förmiddagen när hon kom förresten så cyklade vi en runda. Egentligen så skulle vi tittat på Jacks match, men dom spelade tydligen inte hemmamatch. Så vi cyklade den så kallat 'cykelrundan', runt i Genevad ^^
Sms:ade gjorde vi :) , nej vi va inte så onödiga så vi sms:ade med varandra ^^
Tar massor av "hoppiga" och konstiga å ovanliga bilder..? x)<3
Vi cyklar sen ut till Lillstugan när vi fattat att vi inte har något bättre för oss :D Olivia köper för mer än hon har pengar, så hon får några kronor av mig :)
Sen cyklar vi hem. Farmor och Jack kommer. Dom hade varit och försökt hittat svamp, men dom blev väldigt sockriga; svamparna. Haha. Dom hade åkt inom Lillstugan och handlat dom också, dom hade inte hittat några i skogen ^^
Jag och Olivia får en sockerkick av godiset, verkade väl en aniing berusade när vi dampade runt och fällde och kittlade varandra på studsmattan om man frågar t.ex Jack  XD
Haha, sen blev vi trötta. Gick in och drack, slappar sen på mitt svala å sköna rum ett tag :)
Sen så ska Olivia hem tjugo i sex. Jag säger hej då till henne, hon säger det tillbaka, jag säger det till henne, hon säger det tillbaka osv ungefär 40 gånger eller något :D 'Pusspuss nu!' till slut, ja 'Pusspuss!!' svarar jag, å så fortsätter hej då-babblet ungefär en två minuter till. Sen cyklar hon gott och väl hem. Jag går in och sätter mig vid datorn. Jag ringer och beställer pizza på Köpmanskrogen, vi åker dit och köper. Mumma ;D
Sen så händer inte mycket. Jag har tråkigt. Nu har jag suttit vid datorn två timmar.. *ångest*


♥ Puss å kram skumbanan, nu ska jag sova! ♥

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: