MånDAAg :P

Hejsan hoppsan<3




Idag så väcktes jag tjugo i sju. När jag riktigt vaknat så
hörde jag typ världens bästa låt på radion :D
"Don't bring flowers after i'm dead...", så jäkla bra :)
Gick iaf inte upp förrän tio i ungefär ^^
Dagen i skolan va väl helt normal.., nästan  ;o
Hrmfh, vill ni veta varför så fråga i en kommentar (H)
Lyssnade på "Cidinho & Doca - rap das armas" på vägen
hem, när jag hoppat av bussen. När jag kom hem så
åt jag en majskolv. Hahahh  ;D
Sen så hade jag tråkigt, vilket var vääldigt roligt?
, Jag är trög :)
Så iaf så kom pappa hem fyra, han hade harvat.
Jag packade mina fotbollsgrejer, sen åkte vi till Veinge IP.
Sen vidare till Ränneslöv där vi spelade match mot
WRY. Väldigt roligt eftersom vi vann med 8-2 eller va
det nu blev :D  Jag gjorde iaf fem eller sex av målen
och det är jag riktigt nöjd över :D (Y) Hehe
Efter matchen så åkte vi hem, när vi kom hem så åt
vi. Nu så bloggar jag, som ni ser ^^ Snart ska jag upp
och titta på TV:n en stund, sen ska jag gå å lägga mig.
Trött efter matchen  :)




Ha det bäst nu då,
så ses vi någon gång framöver, jag lovar Ü

Pussen
  /\
 UU

Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: