Onsdag och torsdag.

Heeej :)


Onsdag
Va med Felice efter skolan, hon kom hit vid halv tre eller va klockan va :P  Sen så cyklade vi till mamma och tittade och kelade med vår kattunge "Curry" :D Den fick heta det eftersom den kurrar hela tiden ;D<3
Den är såå gullig :)  Iaf så cyklade vi ner till kiosken i Genevad sen, jag köpte godis för typ nio kr bara, som vi tjockade i oss sen  ;)  Sen så cyklade vi hem till oss, Jack höll på och vara asdum och jagade oss (iaf mig) runt, i hela huset. Kockobombombom -.-
Sen så cyklade vi ner och kollade kisen igen (jag skulle hämta ett linne och en pennvässare också) för att vi inte hade något bättre för oss :) Sen så cyklade jag med Felice en bit, sen så cyklade jag ner igen, kelade med den ett tag. Pratade lite med Paulina och så :) Sen hem klockan sju. Pappa kom vid halv åtta, åt lite senare. Såg lite av Idol och sen så gjorde jag inte så mycket.... sen va det ZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzz :D

Torsdag / idag
Tittade igenom glosorna en gång, har inte gjort det innan i veckan.. tror jag fick trettio rätt iaf, hoppas om inte annat :D Dom var inte så svåra så  :)
Cyklade till skolan, vilket va askallt även man hade vantar, mössa. benvärmare, jeans, munkjacka och allt, men ah xD
Origentering (jag stavar som en åsna, jag vet) på idrotten. Gick väl bra, jag gick med Olivia <3(:
Vi va efter skolan, tittade på P11 när dom hade träning innan ikväll också :), sen så cyklade vi hem till Olivia en liten stund. Sen cyklade jag hem. Åt flingor, nu sitter jag här och bloggar. Ska gå upp och titta på Idol nu :) :)


Pussar på er :)


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: