Onsdag...♥

Asså min blogg är så förbannat tråkig! Suck, va ska man skriva om för att göra den roligare? :(


Tjenare tjenare. <3

Det blev ingen slöjd i skolan idag, eftersom vår träslöjdslärare va sjuk. Jag håller på med ett par örhängen på tal om det  :P
Ja.., sen så va det väl en vanligt dag i övrigt antar jag :)  Efter skolan så åkte jag bussen hem, när jag cyklat hem så .... kom jag hem  XD  Efter ett tag så tog jag bilder, jag och Paulina sen "enskilt". Gahah XD 
Sen åt vi vid fem, sen så la Paulina in bilderna på laptopen (stavning?). Vi rensade massor  :P  
Sen så bytte jag om och så.., gjorde min engelskaläxa, översättning å glosor :/
Sen så titta(r) jag på Idol :)
Sen ska jag gå och lägga mig, så jag inte är trött som en gammal apa i morronbitti  ;D



Puss åww kram skumbanan! •


Kommentarer
Pappa dappa

Hej o hå.



Hur är det med min lilla/stora flicka?

Hoppas allt ät bra, snart ska vi till Bullaren o

plocka det GULA GULDET!!!!

Ses på söndag.

Pappa.

2009-09-24 @ 10:46:17
Sara

Hejsan :)



Brabra :P

Jaao, fusk ;O

Ah, de gör vi <:)

2009-09-24 @ 19:25:53
Personens blogg: http://theblackrose.blogg.se/

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: