Pizzakväll med laget:)

<3Tjenare tjenare!

Idag så följde Olivia med mig hem efter skolan (skolan var väldigt dryg idag). Vi visste typ inte vad vi skulle göra, vi åt å sen gick vi ut och studsade studsmatta, och så spelade vi vårt airhockey-spel, Olivia bah SNÄLLA ^^,
Jag typ bah.. okej :D  Klockan fem så bytte vi om lite, sen skjutsade jag Olivia på min cykel till Hallaberg. Vi spelade lite fotboll, nästan allihopa :), sen så åt vi då pizza i klubbstugan :)♥
Sen så spelade vi lite till fotboll igen, sen åt vi glass och tittade på massa bilder från när vi spelade matcher XP, och från Eskilscupen♥
Fatta jag ser konstig ut när jag ska skjuta ellooor? Hahah :D och när jag springer i motvind....XF
Sen så tog vi några gruppbilder dom ska skicka in till 'Laholms tidning' tror jag :)
Sen så spelade vissa 'bollen i burken', vilket jag tycker är barnsligt och jättetråkigt :DDDD Jag är barnslig^x^
Å vi andra, vi kollade på fler bilder på datorn :)
Sen cyklade jag den lilla lilla biten hem och kom nästan hem nyss. Tack för kvällen alla som va där! C:♥

Hugs'n!<3


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: