Söndag & måndag.(:


• Hey cuties ^^,









∞SöNDAG∞

Vaknade. Tittade mobilen. Ebba hade ringt, jag hade ljudet på avstängt.. hehe (a) Så iaf gick jag upp och åt flingor, sen så gick jag in på mitt rum igen. Hade fått sms av Malin. Ebba ringde och frågade om vi skulle va. Jaaaoo :D Så jag blev skjutsad till Knäred, letade upp Ebbas hus som gick ganska bra  XD
Höhöh. Vi stack ut och gick. Gick till Knäredsskolan, tog kort :), Ebba har lagt in några av dom på bdb, jag blev inte bra på ett enda :(, men Ebba va som vanligt fin :)<3   Träffade några stycken där :), sen så drog vi vidare till idrottsplatsen, Ebba tog kort utanför 'Lega?'-vallen,, där också ^.^
Sen så gick vi in. Såg Knäreds damlag spela mot HaSko. HaSko vann med 7-5 eller va det nu va. Jag borde kallas Guldfisken :o  Sen så gick vi och köpte korv med bröd och glass i halvlek :P, sen så efter dammatchen va slut såg vi Knäreds P13-16-lag spela mot några .. andra. Ebba, Sean, Frida och jag blev uttråkade så vi krokade armar med ryggarna emot varandra ni vet (;D) och så lyfte upp varandra. Haha, Frida sa att hon skulle volta över mig. Jag bah "nej, inte volta mig!" och gissa va det lät som, ja, inte riktigt friskt X'D och det skrattade vi åt en timme typ ;D. Sen när Frida och Ebba "ryggade med varandra" så ramlade Frida och drog med Ebba så det bara BOM och så låg Ebba där och flinade som en stucken gris, hahahhah :D<3<3
Sen så när myggen kom fram så gick vi hem till Ebba, la in bilderna på hennes dator och sen skulle jag hem. När jag kom hem va klockan halv åtta ungefär :P, jag åt flingor, kollade någras bdb och packade grejer :)
Sen så; kvart över åtta; cyklade jag till mamma då det var kolmörkt, så jag cyklade på typ en halv minut, haha^^
När jag gick och la mig vid tio sen så låg Curry vid mitt huvud och kurrade som bara den! Så jag somnade typ inte på en timme.. sen vaknade jag fyra inatt, Curry höll på med en plastpåse eller något på mitt rum.., sen så sket Curry i lådan som stod på mitt rum på natten, så jag bara fy saataan va det luktar! Så jag gick ut och la mig i vardagsrummet  XD  Somnade sen vid halv sex på morgonen....





∞MåNDAG∞

Väcktes vid tjugo i sju, trött som en gammal gorilla efter natten som varit. Gick iaf upp fem i sju. Fick nästan panik när jag såg att inte Robin och Jack stod vid busshållplatsen och trodde att jag kommit försent och missat bussen.! Men dom stod en bit ifrån och bråkade dom töntarna -.-   Så jag va iaf inte tvungen att cykla till skolan (y?
Tänkte att vi hade idrott idag så tog med mig idrottskläder, men va tusan det är på tisdagar och fredagar ju  XD
Hahahah. Sen så efter skolan kom man då hem. Gjorde typ inget. Sen packade jag väskan, och stack till fotbollsträning i Veinge :)
Först inom och hämta Felice och sen skulle Olivia med på vägen också, men hon kom aldrig typ så vi stod och väntade i typ tio minuter och kom nästan försent, men hon kom till sist.. Efter träningen cyklade man hem, åt. Sen fick man sms :D<333 som man svarade på och sms:ade typ liite xP
Sen gav jag Curry mat och kelade med henne (honom? XD) :)  Sen så satt jag mig här och bloggar.
Rätt trött, går nog snart och lägger mig.








Puss å go' natt så länge,  B) ♥♥ <2+1


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: