TISDAG

Hallow 



Jag har märkt att skriva på min blogg är som att skriva för mig själv, den är väl skittråkig.. Handlar om samma sak typ om å om igen? .. Iaf: typ inte en enda kotte som läser bloggen heller för den delen? Iaf ingen som kommenterar ;(  Skit samma, jag skriver till mig själv då da.

Riktigt trött när jag vaknade som vanligt.. Blev lite sen till att cykla. Men hann till bussen. Jack det trögot skrek sen från busshållplatsen "Skynda dig! Bussen kommer!" så jag sprang typ hela vägen till busshållplatsen då, men va tusan, det var en "allmän-buss" och det såg ju han den skiten -.-   När jag kom till skolan märkte jag att jag hade glömt tröja till idrotten, eller ah; jag kom på det. Så jag sms:ade till Olivia bah "Har du cyklat? Ta en tröja till ifall inte, snälla! <3" typ, men iaf så kom hon in i klassrummet typ två minuter senare och läste sms:et så ah.. Skit samma, fick låna en tröja av Felice sen  x)
Hade matte, svenska och engelska. Sen hade vi svenska igen.. 35 minuter bara, sen hade vi idrott typ 35 där också.. spelade spökboll.....
Efter idrotten sprang jag ner till klassrummet, lämnade Felice's tröja till henne och sen gick jag upp till bussarna. Vid halv fem cyklade jag upp till  Hallaberg. Spelade match mot Astrio, typ seriefinal, gick skit.. dom vann med 5-2. Bytade inte en gång, snacka jag var trött efter matchen? Totalt slut. Spelar innermitt också liksom  ;o
Vet inte hur många stolp- och ribbträffar under matchen.. och det som va bajs va att det blåste som satan när matchen började så dom fick MEDvind kan man ju säg.. sen i andra halvleken blåste det ju knappt -.-
Iaf sköt jag precis över ribban eller undr ribban så deras långa målvakten puttade över den; typ tre gånger.. shit va jag va dålig idag  :/
Iaf så om vi vinner mot Haverdal på lördag så vinner vi serien iaf. Eller om det blir lika, och vi vann liksom över dom med 25-0 förra gången vi spelade mot dom på hemmaplan, när dom fick ha allt sitt folk inne, hahah :D Å jag gjorde tolv mål då med, så nära hälften man kan komma (a) :DD
När jag kom hem åt jag, sen tittade jag på Idol. Sen väntade jag på att jag fick datorn efter Paulina och nu ska jag gå och lägga mig :P



  Puss å kram, skumbanan


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: