Torsdag.

 •  Hej  •

Idag så blev jag faktiskt i tid med allt. Hmm.. Men jag glömde idrottskläder, märkte jag när jag kom till skolan och det stod att vi hade idrott på whiteboarden :s, bajs!
Iaf så fick jag origentera (Jag vet, jag är bäst på att stava. INTE!) med kläderna jag hade på mig. Det gjorde inget, för jag och Olivia gick bara, så vi blev inte ett dugg varma ens en gång, höhöh ^_^
Efter idrotten hade vi matte och svenska. Spelade Yatzy (jag kan inte ens stava till Yatzy?! Suck på mig /:  ) med Olivia hela mattelektionen eftersom vi va klara med det vi skulle göra och jag va blev klar med hela häftet förra eller förrförra veckan så jag kan jobba i min vanliga mattebok :) , lång mening  XD
Sen så slutade vi 14.10, åkte bussen hem. När jag kom hem så .. hände inte mycket?
Jag är trött i både sinne å på det mesta andra :/, men allt blir väl bättre bara? Förhoppningsvis.
På tal om något HELT annat så ritade jag en teckning på lunchrasten, hehe:P, en fjortis  x) En tjej med sveamössa, puutläppar, och ska ha massa smink å brunkräm (foundation*) XD  Kanske ett par shudder shades också? ;) (H)
•  Ses snart, ha det bäst så länge, tänker på dig. Kram♥  •


Kommentarer

Kommentera nedanför

Vad heter du?:
Är du flitig?

E-postadress: (syns bara för mig)

Har du en hemsida? Bloggens URL isf:

Vad har du på hjärtat? Skriv skriv skriv: